Bik Boks målgrupp är unga kvinnor som är intresserade av mode och de nyaste trenderna, och som alltid vill hitta något nytt och inspirerande i affären.
Bik Bok är en av Nordens ledande modekedjor för unga kvinnor med över 200 affärer i fyra olika länder. Finlands första Bik Bok-affär öppnades 2012, och i landet finns nu sammanlagt 30 affärer.
Bik Boks målgrupp är unga kvinnor som är intresserade av mode och de nyaste trenderna, och som alltid vill hitta något nytt och inspirerande i affären. Till sin hjälp har de en modeälskade personal som har kul när de jobbar – den goda stämningen delas även med kunderna.
Bik Bok-affärernas urval uppdateras varje vecka med nya produkter, så utbudet är alltid aktuellt. Till Bik Boks breda sortiment hör säsongens nyaste trender samt förmånliga och användbara basplagg. Den mångsidiga och högklassiga Never Denim-kollektionen kompletterar Bik Boks utbud. Därtill har varje Bik Bok-butik ett ständigt aktuellt urval trendiga accessoarer.
Bik Bok är en av Nordens ledande modekedjor för unga kvinnor med över 200 affärer i fyra olika länder. Finlands första Bik Bok-affär öppnades 2012, och i landet finns nu sammanlagt 30 affärer. Företagets omsättning år 2014 var över 136 miljoner euro. Bik Bok hör till Varner Groups textilkoncern, vilken omfattar 12 olika kedjor inom klädindustrin med sammanlagt över 1430 butiker och 9900 anställda i åtta olika länder. Företagets huvudkontor ligger i Billingstad i norra Oslo.