Responsive image

Hei kaikille,

Olen Jessica Riksman ja Kauppakeskus Chydenian uusi yhteisöpäällikkö. Otin ilolla vastaan tiedon että minut oli valittu tähän innostavaan työhön! Olen Kokkolasta lähtöisin mutta olen asunut muualla ennen hiljattain tapahtunutta  paluumuuttoa takaisin ”kotiin” Kokkolaan. Minulla on yli 20 vuoden kokemus kaupan alalta ja asiakaspalvelusta. Olen opiskellut muotoilua ja aineetonta muotoilua; palvelumuotoilua, YAMK.

Ajattelen että yhteistyöllä ja asiakaslähtöisellä kehittämisellä saamme aikaiseksi toimivia ja hienoja asioita. Olen valmis tarttumaan työhön, yhdessä teidän kaikkien kanssa, jotta saamme Chydeniasta entistä eloisamman ja vetävän Kokkolan oman ”olohuoneen, all inclusive”.

Tulevaisuudessa toimistoni tulee olemaan Chydeniassa, haluan olla teitä kaikkia lähellä ja tavoitettavissa. Ethän epäröi tulla kertomaan minulle ideoita ja ajatuksia, haluan ehdottomasti kuulla juuri sinun ideoitasi ja mielipiteesi.

Hymyillään kun tavataan!

 

Hej på er alla,

Jag heter Jessica Riksman och är Chydenias nya Community Manager. Jag blev verkligen glad av beskedet att jag blivit vald till detta inspirerande arbete. Jag är ursprungligen Karlebybo, men har bott på andra orter innan vi flyttade tillbaka ”hem” till Karleby ett tag sedan.

Jag har över 20 års erfarenhet av arbete med handel och kundservice. Jag har studerat design och service design, och har en Högre YH-examen av dessa studier.

Jag tror starkt på kunddriven affärsutveckling och hoppas på att tillsammans med er alla utveckla Chydenia till en lockande affärs och mötesplats för oss alla Karlebybor, en lounge, ”all inclusive”.

Mitt kontor kommer att befinna sig i Chydenia i framtiden, jag vill vara nära er alla och anträffbar. Välkommen och berätta mig dina ide´er och åsikter.

Vi ses!


06.11.2020